MENU
Stadhouders Hoveniers

Jan-Hein Stadhouders aan het woord, DAHW april

Waarom is Stadhouders Hoveniers dealer van Mobilane?

In eerste instantie, maar dan praat ik alweer over zo’n 20 jaar geleden, omdat een projectontwikkelaar mij vroeg om een prijs op te geven. Dit was voor een groot project in een woonwijk in Hendrik Ido Ambacht. In die tijd had Mobilane alleen de kant en klaar hagen van 1.80 meter hoog. Wij zijn toen dealer geworden en gebruiken de producten voor steeds meer projecten, met veel plezier en succes.

Stadhouders Hoveniers

Wat is de grootste uitdaging van een Mobilane dealer?

Om deze kwaliteitsproducten te verkopen tegen een goede prijs, de adviesprijs. Soms vindt men het product duur, maar kwaliteit kost nou eenmaal geld. De producten zijn prachtig en vernieuwend. Ik denk hierbij ook aan de nieuwe LivePictures, waarvan we er zelf één op kantoor hebben hangen. Een prachtig product.

Het uitdragen van de mogelijkheden en kwaliteit van Mobilane producten levert vaak succes op. Er wordt veel geëxperimenteerd met soortgelijke producten, maar hun gelijke is nog niet gemaakt.

Noem een leuke situatie die Stadhouders Hoveniers als Mobilane dealer heeft meegemaakt.

Een klant in Elst vroeg me om een kant en klaar haag, want hij wilde helemaal vrij zitten in de tuin van zijn nieuwe huis. We boden hem een prijs voor de 180cm haag en maakten een afspraak voor het plaatsen. Kom ik ter plekke voor de finale check, blijkt het huis 120cm boven het maaiveld te liggen… Het probleem werd snel opgelost met een haag van 300cm hoog. Gelukkig weer een tevreden klant!

Wat voor reacties krijgen jullie terug van Mobilane klanten?

Men vindt het mooie en innovatieve producten. Als bijvoorbeeld de kant en klaar hagen eenmaal zijn geplaatst, zijn klanten vaak toch nog verrast door de privacy die direct ontstaat. Veel mensen begrijpen pas als ze het product zien, wat het voor hen kan doen. Hetzelfde geldt voor NoiStop. Het blijft moeilijk om vooraf aan te geven wat het geluidsscherm voor hen kan betekenen. Dit ervaart men pas achteraf.

Wat zou je graag nog kwijt willen aan de andere Mobilane dealers?

Het product verkoopt zich vanzelf, maar goede voorlichting blijft belangrijk. Dit geldt voor alle producten. Maak eens gebruik van een geluidsmeting/rapport.

In mijn meter prijs zit ook altijd een druppelslang opgenomen, zodat water geven altijd en gelijkmatig gebeurt. Verder, voor ons vanzelfsprekend maar voor de klant vaak onbekend, is het grondwerk en met name de doorlatendheid natuurlijk van essentieel belang en bovendien professioneel werk.

 

Van TriestMobilane dealer aan het woord

Iedere Mobilane dealer heeft zijn eigen ervaringen. Zowel met klanten, als ook met onze producten. We leren van elkaar door deze ervaringen te delen. Mobilane vertaalt dit in het nieuwe initiatief: ‘Mobilane dealer aan het woord’. Iedere maand stellen we een Mobilane dealer een aantal vragen en zetten we zo zijn persoonlijke ervaringen op papier. Via onze website, sociale media en nieuwsbrief bereikt dit vervolgens de vakgenoten.

Bijdrage dealers

We danken Stadhouders Hoveniers hartelijk voor hun bijdrage deze maand aan Mobilane dealer aan het woord. Bent u dealer van Mobilane en wilt u graag in aanmerking komen voor deze rubriek? Breng dit dan onder de aandacht bij uw Mobilane accountmanager, Mark van Putten (regio Noord), Wil Dekker (regio Zuid) of Shari van Oostrom (Internationaal) of stuur rechtstreeks een e-mail naar Marketing@mobilane.nl.

Mobilane B.V.

    • Broekweg 3, 3956 NELeersum
    • Postbus 2, 3956 ZR Leersum

 

Blijf op de hoogte

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.